حرف‌ها علیه آیت‌الله مهدوی‌کنی دروغ‌پراکنی است
ASTAN

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: این جبهه در هیچ مکانی در برابر آیت‌الله مهدوی کنی حرفی نزده است و حرف‌هایی که پشت سر این عالم علوم دینی می‌زنند دروغ‌پراکنی است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارس در شیراز اظهار داشت: جامعه بدون روحانی مانند بدن بدون روح بوده و سوابق آیت‌الله مهدوی کنی روشن است و به ایشان امید داریم.
آقا تهرانی بیان کرد: این جبهه و آیت‌الله مصباح یزدی هیچ تقابلی با آیت‌الله مهدوی کنی ندارد و آنانی که این حرف‌ها را می‌زنند به دنبال اسلام منهای روحانیت هستند.این جبهه در هیچ مکانی در برابر آیت‌الله مهدوی کنی حرفی نزده است و حرف‌هایی که پشت سر این عالم علوم دینی می‌زنند دروغ‌پراکنی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: باید دیروز، امروز و فردای این جبهه را در راستای حرکت‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری کرد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: باید افراد معقولانه با عقلانیت و معنویت این جبهه را مورد ارزیابی قرار دهند و هر زمانی که ببینند در راستای رهبری حرکت نمی‌کند اعلام کنند تا اصلاح شود.
نماینده تهران در خانه ملت خاطرنشان کرد: تمام اهداف و برنامه‌های جبهه پایداری تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حرکت پیش‌رو با ایشان است.
وی ادامه داد: در جبهه پایداری هدف دیگر ما مطرح کردن فرهنگ سیاسی اسلامی است.
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه‌گری‌های فتنه‌گران و افرادی که مدعی اصولگرایی هستند اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدیم باید در مقابل فتنه‌گران کوتاه نیامد، چراکه آنان در تاریکی‌ها به دنبال ضربه زدن هستند و ما باید بصیرت تمام داشته باشیم.
انتهای پیام/غ
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان